Harini Ummi nak bercerita sedikit mengenai jumpsacbaby ssc yang dibeli semata-mata nak travel ke Jordan sebab based on others experienced Jordan is not a stroller-friendly country. Jadi setelah mencari cari yang sesuai di hati dan selalu usha-usha Ira punye ssc jadi terus ummi beli jumpsac ssc ni.. Alhamdulillah memang berbaloi rasanya ada ssc especially untuk travelling. Kali pertama pakai ssc ni, masa visit Jordan la, alhamdulillah Luqman selesa sampai tertidur dengan amannya.
Sampai di depan Khaznah (treasury) Luqman dah tertidur, tapi lupa pulak nak attach sleeping hood tu, kekok sikit sebab first time guna
Still sleeping, the hood is attached, sekarang ummi dah hands-free


