Alhamdulillah Sofea dah genap 1 tahun pada 22/9/11. Sofea dah boleh berlari-lari dan sangat suka kacau abang Luqman tapi time abangnya tido je, time abang bangun dia yang kena kacau. Semoga Sofea terus membesar menjadi anak yang solehah. amin




Pejam celik pejam celik Sofea dah 6 bulan tanggal 22/3 haritu.. patutnya dah boleh makan solid. Tapi tadi pi jab untuk 6 months, Dr Ar suruh tunggu sampai selsema Sofea baik dulu. Katanya start makan bila dia sihat.. baiklah Dr Ar.. tadi cucuk Sofea tak menangis pun.. good girl la Sofea..Semoga Sofea membesar dengan kuat dan sihat dan menjadi anak yang solehah ..aminnn