Sunday 5 January 2014

genius aulad ihtifal 2013

assalamualaikum semua
 
Alhamdulillah bertemu kembali dalam blog ini. kali ini nak berkongsi cerita mengenai ihtifal sekolah tadika luqman genius aulad yang diadalan pada disember tahun 2013. amatlah dah berlalu, tapi perlu dicoret kerana ini adalah antara kenangan yang terindah untuk luqman hakim pada usia 5 tahun. pada majlis ini luqman telah dijemput untuk mempersembahkan surah an-naba' di atas pentas pada permulaan majlis. ummi pulak yang gabra, tapi Alhamdulillah luqman dapat membaca dengan lancar walaupun suaranya agak perlahan. tahniah anak ummi. perjalanan masih jauh, doakan saya tabah untuk mendidik luqman menjadi seorg al hafiz dan ulamak untuk memartabatkan agama islam yang tercinta. 






3 comments:

Zulaikha Mohamad said...

Well done luqman!! :-)

Anonymous said...

If you are involved with Online Marketing and advertising about the previous couple of decades, you will know (if you have
not been dwelling on the moon). There is much to learn about if you want to make money with your own programs,
or services. One of the catchiest tunes from Kern's 1927 musical Show
Boat is Life Upon the Wicked Stage.

My web-site :: Frank Kern

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas mendowload dn upload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)