Sunday, 3 January 2010

Balik Malaysia

Salam all,

On 17th January, Luqman will be flying back to Malaysia with Ummi, but Abi can't join us because he is in the middle of finishing his closing report for the current project. We are going back because Ummi's passport will be expired soon and to renew the passport in Abu Dhabi takes 3 months ( based on the info from Malaysian Embassy) and within these 3 months the person cannot travel outside UAE.

So the fastest way is to renew it in Malaysia, just in one day! We are going back for 2 weeks. May be we will spend 3 days in Bangi and the rest of the week in Kedah and Perlis..

We managed to book cheaper tickets from Etihad Airways e-deal (edeal available on Monday and Tuesday only).

Can't wait to meet my family :)
Malaysia here I come..

Abi jaga diri ye..Nanti Luqman bawa balik hadiah untk Abi
Nanti Luqman beli minyak wangi kat Alamanda dan kacang tumbuk di Padang Besar.. Abi punya peberet.

7 comments:

kakyong said...

azma,
selamat tahun baru..
nak balik mesia yer... semoga selamat dalam perjalanan

Wan Anie said...

mesti x sabar nak balik mesia kan? selamat pulang dan berangkat...

selamat tahun baru juga!

temp. housewife said...

C'Ma buat visiting visa ke? dulu buat visa utk berapa lama? kami mula2 dpt buat visa utk 3 thn. Bln Sept. 2009 hr tu baru renew utk tempoh 6 bln lg.

BabyIbu said...

selamat pulang ke malaysia..bila la boleh p jalan2 di sana...

ummiluqman said...

selamat tahun baru kak yong.

wan anie: mmg tak sabar ni nak balik, terasa macam2 nak makan

nur: visa resident tp passport malaysia dah nak expired ni, kurang dari 6 bulan.

babyibu: tq, senang2 datang la sini

nana said...

3 hari kat Bangi bley aa makan-makan kat Alamanda ek? sambil beli perfume.. hehehe..

weh, tepon aku ler bila kau dh ada kat Bangi.. 20hb aku free.

Apa pun, selamat pulang ke tanahair!

ummiluqman said...

orait nana see you..nanti aku calling2