Tuesday, 13 October 2009

Hari Raya 1430H

Ini gambar famili Luqman Tahun ni tahun pertama Luqman celebrate hari raya dengan umi dan abi serta kaum keluarga di Malaysia. Terasa sungguh meriah sekali sebab Luqman ada ramai sepupu sepapat yang boleh diajak bermain. Kalau di Abu Dhabi asyik main bola dengan umi saja di dalam rumah..:)
Hari raya pertama umi bagi can kat abi untuk sambut hari raya di Alor Setar. Luqman ikut abi,umi dan tok pi solat hari raya. Luqman tak buat hal kat masjid tau kali ni. Tahun ni warna tema kami ialah purple. Tapi tak sempat nak ambik gambar famili sebab abi asik snap gambar orang aje.

Bergambar di hadapan rumah orang Beraya di Kulim Rumah tok di Perlis

Bersiap untuk berayaMeet my cousin Syed Abdullah
Ini Daniel. Ini kakak Farah (kakak Daniel) yang suka cium saya

2 comments:

:Nana: said...

wah.. luqman ada peminat lah.. apesal kakak farah tu suka sangat cium luqman ek? hehehe..

ummiluqman said...

hehe..kakak farah tu minat sungguh kat Luqman. asik ngekor je kemana Luqman p..sayang sungguh dia kat Luqman