Tuesday, 8 December 2009

Barney in Dubai.

Luqman met his favourite character, Barney in Dubai last Saturday.
video

Hehe..sebenarnya ummi Luqman yang nak pergi tengok show Barney ni, sebelum ni asyik tengok kat tv je. Semua mak ayah yang overexcited bila tengok Barney keluar.. budak budak steady je.. :)

4 comments:

:Nana: said...

cool! dpt tgk Barney kat Dubai lagi.. jeles weh.. masa kt US dulu, aku tk dpt gi tengok pun sbb tiket mahal sgt.. hehehe..

Nur,Nura, Nurad, Yani said...

kat sini ada konsert Hi Five dgn The Wiggles tapi kami tak pernah lg bawa anak2.

~nannoor said...

uishhh... ni kalau tasneem ada ni gerenti takmo balik. (eh kee dia takut heh?? hahahha)
seronoklaaaa haiiii baca luqman's great adventure ni. mmg penuh dgn adventure yg best best. :)

ummiluqman said...

nana: kat sini tiket 25dirham/adult sebab tu pergi :)
nur:tiket kat sana murah tak?
farah: Tasneem minat barney jugak ke?